Зробили комп'ютерне моделювання.
Фото: life.kyiv.ua
Наземний пішохідний перехід на станції метро «Університет» не створить колапсу. Місто провело комп’ютерне моделювання і спрогнозувало результати для трафіку.У разі погодження Національною поліцією України, влада Києва готова швидко облаштувати регульований наземний пішохідний перехід навпроти входу до станції метро «Університет», власники автомобільного транспорту не відчують значних змін у трафіку при русі на бульварі Шевченка. Про це повідомив заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Костянтин Усов.
«Пропонуємо Національній поліції України погодити пішохідний перехід біля станції метро «Університет» у вигляді експерименту на 2-3 місяці. Всі витрати і організацію бере на себе місто. Не спрацює – повернемо все назад і зробимо висновки. Однак неможливо змінювати Київ, якщо ми навіть не спробуємо, якщо боїмося. Соціальну та політичну відповідальність – беру на себе особисто я», – зазначив Костянтин Усов.
Фахівці Центру організації дорожнього руху (ЦОДР) провели імітаційне комп’ютерне моделювання транспортних і пішохідних потоків. За результатами моделювання з’ясувалось, що наземний перехід біля метро Університет – безпечна ідея, що не створить проблем, ні в ранковий, ні в вечірній пік. Водії Києва не відчують змін.
Результати моделювання:
Для водіїв, які прямують бульваром Тараса Шевченка у напрямку центру міста зранку:
- Середній час проїзду транспорту по бульвару Тараса Шевченка в ранковий пік в центр міста збільшиться всього на 0,8 секунди (+0,2%), а простою на цьому шляху – на 0,2 секунди (+0,1%).
- Середня довжина черги (затору) перед перехрестями – зменшиться на 12,5 метрів завдяки дозуванню потоку.
Для водіїв, які повертаються з центру міста бульваром Тараса Шевченка ввечері:
- Середній час проїзду транспорту в вечірній пік із центра міста – збільшиться на 8,7 секунди (+1,2%).
- Середній час простою транспорту в заторі (без руху) – збільшиться на 1,6 секунди (+0,6%).
- Середня довжина черги (затору) перед перехрестями – зменшиться на 26,7 метра (-7,3%). Також за рахунок дозування потоку.
Для пішоходів:
Безбар’єрний шлях (зокрема для маломобільних груп громадян) від станції метро Університет до вул. Пирогова скоротиться на 500 метрів, витрати часу – не менше ніж на 10 хвилин.
Синхронізація нового світлофорного об'єкту на наземному переході з уже наявними світлофорами забезпечить стабільний рух автотранспорту на бульварі Тараса Шевченка в режимі «зелена хвиля».
В холодну пору року відремонтовані та готові виїхати на дороги 570 одиниць спецтехніки «Київавтодору».
- 291 перегляд


