Реєстрація /

Кияни стали частіше скаржитися на неякісні комунальні послуги


Більшість дзвінків в КМДА стосується житлового фонду.

Мешканці столиці стали частіше звертатися в колл-центр Київської міської державної адміністрації. Кількість таких людей у ​​порівнянні з минулим роком зросла на 30 тисяч: з початку року прийнято понад 652 тисяч звернень, за аналогічний період 2017 року – 621 тис. звернення. Переважна більшість звернень стосуються житлово-комунального господарства.

В середньому на «гарячу лінію» КМДА дзвонять близько 65 тис. чоловік на місяць або більше 2 тис. на день.

В апараті КМДА стверджують, що це свідчить про зростання довіри мешканців до сервісу. Але не виключена й інша причина – проблем стало більше.

Стаття по темі: Як отримати доступне житло в Україні: що змінюється в програмі Кабміну

Як повідомляється, переважна більшість звернень стосуються житлово-комунального господарства – 61,9%, сфери транспорту – 4%, близько 1% – медицини.

Джерело