Більшість дзвінків в КМДА стосується житлового фонду.
Фото: 112.ua
Мешканці столиці стали частіше звертатися в колл-центр Київської міської державної адміністрації. Кількість таких людей у порівнянні з минулим роком зросла на 30 тисяч: з початку року прийнято понад 652 тисяч звернень, за аналогічний період 2017 року – 621 тис. звернення. Переважна більшість звернень стосуються житлово-комунального господарства.
В середньому на «гарячу лінію» КМДА дзвонять близько 65 тис. чоловік на місяць або більше 2 тис. на день.
В апараті КМДА стверджують, що це свідчить про зростання довіри мешканців до сервісу. Але не виключена й інша причина – проблем стало більше.
Стаття по темі: Як отримати доступне житло в Україні: що змінюється в програмі Кабміну
Як повідомляється, переважна більшість звернень стосуються житлово-комунального господарства – 61,9%, сфери транспорту – 4%, близько 1% – медицини.
- 115 переглядів