Тепер можна поскаржитися на нечесного сусіда.
Фото: LIGA.net
Тепер в Україні з’явилася «гаряча телефонна лінія» для скарг про незаконне отримання субсидій іншими громадянами на оплату житлово-комунальних послуг, або іншої державної допомоги.
Про це заявив генеральний директор директорату сім'ї та соціальної підтримки Мінсоцполітики Віталій Музиченко.
«Нам потрібно налагодити зворотній зв'язок. У цьому місяці у нас відкрилася, вперше в державі, «гаряча телефонна лінія», на яку можна поскаржитися, на яку можна надати інформацію про неправомірне отримання соціальної підтримки», – повідомив він.
Музиченко додав, що аналогічні «гарячі лінії» успішно діють у більшості країн Європи.
Стаття по темі: Як отримати доступне житло в Україні: що змінюється в програмі Кабміну
«Впровадження такої лінії, яка діє в робочі години, дає кожному громадянинові, що має інформацію, що хтось незаконно отримує державну соціальну допомогу, будь-яку, або що до нього застосовувалися заходи з боку органів соцзахисту населення, органів соцпідтримки, які не відповідають нормам законодавства, можливість донести цю інформацію», – уточнив він.
За його словами, після отримання цієї інформації будуть проводитися перевірки відповідних даних.
- 272 перегляди