Реєстрація /

Центр комунального сервісу пояснив, як отримувати коректні нарахування за комунальні послуги

Потрібно передавати показники лічильника.

Для отримання коректних нарахувань потрібно щомісяця передавати показники лічильників гарячої і холодної води із 5-го числа до останнього дня поточного місяця.

Про це нагадав комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС).

Зокрема, споживачам, у яких встановлено бойлер, також потрібно щомісяця передавати показники лічильників гарячої води, навіть якщо вони незмінні.

Показники лічильників гарячої та холодної води можна передавати одним із зручних дистанційних способів:
•    через особистий кабінет ЦКС;
•    за телефоном call-центру – (044) 247-40-40;
•    за 10 додатковими стаціонарними номерами (для тих споживачів, чиї телефони з технічних причин неможливо перевести в тоновий режим): (044) 591-16-26, (044) 591-21-12, (044) 591-21-25, (044) 591-21-28, (044) 591-16-41, (044) 591-21-15, (044) 591-16-21, (044) 591-16-24, (044) 591-16-29, (044) 591-56-02;
•    за безкоштовною телефонною лінією для передачі показань із мобільного: 0 800 404 407. Лінія працює в будні дні з 9:00 до 18:00;
•    через скриньки для передачі показань, які розміщено при вході у сервісні центри: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services;
•    у мобільному додатку, завантажити який можна уApp Store та Google Play.

Також у «Центрі комунального сервісу» нагадали, що розрахуватися за спожите дистанційно без комісії можна карткою киянина через особистий кабінет на сайті ЦКС або за QR-кодом, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні.

Стаття по темі: Відмова у субсидії: хто та чому не отримає допомогу держави

Раніше у ПрАТ «АК «Київводоканал» заявили про намір підвищити тарифи на водопостачання і водовідведення на 2021 рік. У компанії хочуть підвищити тарифи майже на 20%.

Джерело