Місто очистять.
Приберуть рекламу. Фото: home.bt.com
До «Євробачення-2017» основні локації конкурсу будуть звільнені від засилля рекламних конструкцій.
«Лідери рекламного ринку згодні, що обличчя міста треба змінювати. Вони згодні на саморегуляцію та наразі ми відпрацьовуємо пілотний проект до «Євробачення-2017», у рамках якого будуть обрані декілька місць концентрації, де є перебір із рекламними конструкціями. Разом із операторами ми розробимо схеми, які відображатимуть правильне розміщення рекламних засобів, і до пісенного конкурсу покажемо, як співпрацює місто й бізнес», – повідомив заступник голови КМДА Олексій Резніков.
Варто зауважити, що впродовж 2016 року демонтовано 5 тис. 32 конструкції, 2015 року демонтовано 3 тис. 813 конструкцій, а в 2014 – всього 1 тис. 600.
Також у цьому році будуть прийняті нові правила розміщення зовнішньої реклами в Києві.
Раніше повідомлялося, що Поділ на час «Євробачення-2017» стане пішохідним.
- 308 переглядів