Найкращою рекламою житлових комплексів є позитивні відгуки їх мешканців.

Покупці хочуть бути впевнені, що зможуть вчасно вселитися у оплачені квартири. Фото: kontrakty.ua
При виборі новобудови, окрім ціни, головним для покупця залишається фактор надійності забудовника, впевненість у тому що він зможе вселитися у проінвестовану квартиру. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповіла Марина Теплюк, маркетолог житлових комплексів.
«Зараз головна маркетингова боротьба серед великих забудовників полягає у доведенні своєї надійності потенційним покупцям. Попри те, що ми бачимо величезну кількість різноманітної реклами житлових комплексів – зовнішньої, в інтернеті, на телебаченні, головним і найкращим способом реклами (який і підтверджує надійність забудовника) залишається лояльний покупець. Він вклав кошти, йому збудували квартиру, він вселився, живе у ній і ділиться своїм позитивним досвідом з друзями та знайомими», – зазначила експерт.
Раніше повідомлялося, що забудовники заманюють покупців знижками та акційними пропозиціями.
- 489 переглядів