Реєстрація /

Столична влада планує міняти рекламу в місті на благоустрій

Такі пропозиції невдовзі отримають підприємці, які зацікавлені у довготривалому розміщенні зовнішньої реклами у Києві.

За право довготривалої оренди місць під рекламні носії підприємці пропонуватимуть власні інвестиційні проекти пов’язані з благоустроєм міста, а переможця визначатимуть на інвестиційних конкурсах. Про такі плани повідомила начальник відділу реклами департаменту містобудування та архітектури КМДА Наталія Гончарова.

«Від такої практики, як показує досвід Європи, виграють усі. З одного боку підприємці мають змогу планувати свою діяльність на тривалий час. З іншого – місто матиме можливості покращувати комфортність проживання у Києві за допомогою залучення позабюджетних коштів. Така практика є типовою для більшості європейських столиць», – зазначила чиновниця.

Також вона пообіцяла, що заявки на розміщення реклами у Києві від підприємців оброблятимуться значно швидше, а правила стануть простішими, зрозумілішими і прозорішими. Але лише після того, як буде створене окреме управління.

«Для вирішення більшості теперішніх проблем необхідне створення окремого управління реклами у складі КМДА, яке регулюватиме розміщення реклами у Києві, матиме повноваження щодо видачі та скасування дозвільної документації. Таке управління матиме достатню кількість фахового персоналу, щоб звести час на розгляд заявок підприємців до мінімуму. За приблизними підрахунками, коли діятиме управління з реклами, Київ може заробити на 26 млн. 800 тис. гривень в рік більше лише за рахунок підвищення оперативності обробки документації і заявок підприємців», – зазначила Наталія Гончарова.

Раніше повідомлялося, що столична влада має намір зменшити кількість зовнішньої реклами у місті.