Вибирають тих, хто буде генерувати хорошу відвідуваність.
Підхід змінюють. Фото: gotour.info
Якірних орендарів власники ТЦ вибирають тепер більш зважено. Про це повідомили аналітики компанії Colliers International.
«Ще кілька років тому власники ТЦ прагнули отримати високі орендні ставки, вибираючи якірних орендарів. Зараз же, криза і необхідність докладати максимальних зусиль для збереження бізнесу змістили пріоритет у бік більш зваженого підходу до вибору якірних орендарів, основне завдання яких генерувати потік відвідувачів в ТЦ», – кажуть фахівці.
За їх даними, в третьому кварталі 2015 року вакантність торговельних приміщень продовжувала знижуватися і на кінець кварталу склала 5,8%.
Раніше повідомлялося, що у наступному році попит на торговельні приміщення повинен вирости.
- 436 переглядів


