Вже є проект.
По мосту може знову їздити трамвай. Фото: kiev.vgorode.ua
Покращити транспорту ситуацію у Києві можна, якщо об’єднати лівобережну і правобережну трамвайні мережі, повернувши колії на міст Патона і проклавши їх на недобудованому Подільському мосту.
У цьому переконаний транспортний інженер Департаменту архітектури та містобудування КМДА Віктор Петрук.
«Єдиною перспективою трамвая є відмова від функції транспорту, що підвозить пасажирів, на користь функції транспорту, який перевозить людей від місця проживання до місця роботи. А для цього необхідно об’єднати лівобережну та правобережну трамвайні мережі» – заявив Петрук.
На його думку, найефективнішим способом такого об’єднання є будівництво 30-кілометрового кільця легкорейкового транспорту, з двома переходами через Дніпро: по мосту Патона і Подільському.
Він додав, що такі пропозиції були промодельовані на Транспортній моделі Києва, у рамках спільної роботи КМДА і Світового банку.
Через складну ситуацію у країні і те, що Подільський міст досі не добудований, перший етап об’єднання трамвайних мереж передбачає лише відновлення лінії на мосту Патона.
Нова транспортна модель пропонує відновити трамвай на мосту Патона і збудувати гілку від проспекту Возз’єднання через бульвар Дружби Народів, вулиці Червоноармійську/Горького, Саксаганського/ Жилянську.
А також реорганізувати існуючі 20 трамвайних маршрутів у 7 нових: №1 – Михайлівська Борщагівка – площа Шевченка, №2 – «Кільцева дорога» – вулиця Милославська, №3 – «Позняки» – вулиця Милославська, №4 – площа Либідська – «Героїв Дніпра», №5– Автогенний завод – Рембаза, №6 – ДВРЗ – «Лісова» та №7 – вулиця Лайоша Гавро – Пуща-Водиця.
Петрук також наголосив, що розвиток міської електрички на Троєщину і відновлення трамваю на Патона «повністю і з великим запасом вирішують транспортні проблеми Троєщини, лівого берега і міста в цілому».
Раніше повідомлялося, що Польща хоче допомогти Києву будувати метро на Троєщину.
- 1154 перегляди