Для старту цього проекту уряд має підписати договір, а парламент його ратифікувати.
Будівництво метро на Троєщину передбачає і добудову Подільсько-Воскресенського мосту. Фото: nv.ua
На будівництво нової гілки метро – на Троєщину, яка має складатися з 14 станцій, три з яких пересадочні, знадобитися, приблизно, чотири роки. Про це розповів Микола Поворозник, заступник голови КМДА.
Метро (більша частина якого буде наземною) мають будувати китайці, інвестувати в цей проект будуть також вони, але коли він стартує, поки що ніхто сказати не може, за найоптимістичнішими прогнозами – у 2018 році.
«Гроші на будівництво метро на Троєщину мають бути надані за кредитом по міжурядовій угоді між Україною і Китаєм. Йдеться про пільговий кредит (під 2% на 20 років). Щоб його можна було використати на будівництво метро, нам потрібно провести багато роботи і дослідити як ціну, так і терміни реалізації проекту, щоб можна було говорити з урядом про підписання міжурядової угоди», – зазначив чиновник.
Лише після того, як така угода буде підписана і ратифікована парламентом, можна буде конкретніше говорити про початок фінансування та будівництво нової лінії метро.
Раніше повідомлялося, що вартість будівництва гілки метро на Троєщину оцінюється у більш, ніж 30 млрд. гривень.
- 576 переглядів