Реєстрація /

Стало відомо в які магазини ходять українці

Сучасні торговельні формати – найбільш привабливі для українців.

За результатами 1 кв. 2014 року, в Україні 74% покупців купували товари широкого вжитку в сучасних форматах роздрібної торгівлі – гіпермаркетах, супермаркетах, дискаунтерах. У порівнянні з аналогічним періодом 2013 року, кількість покупців в сучасних форматах виросло на 6%. Про це йдеться в дослідженні GfK Ukraine.

Найбільшими темпами зростала кількість покупців гіпермаркетів – на 18% і дискаунтерів – 10%. Відповідно зріс оборот і частка цих форматів на ринку товарів широкого споживання.

У супермаркетах кількість покупців загалом зросло на 6%, проте вони витрачали в цьому форматі менше, незважаючи на зростання цін у першому кварталі 2014 року. Одночасно традиційні канали торгівлі такі, як невеликі магазини біля будинку та гастрономи втрачали своїх покупців.

Дослідження проводилося на підставі опитування більше 10 тис. чол. по всій Україні, які щодня звітували про свої покупки більш, ніж по 60 групах товарів.

Раніше повідомлялось, що торгівельні центри знижують арендні ставки.