Учасників ринку не влаштовують умови реєстрації нового житла.
З реєстрацією виникають проблеми. Фото: bin.ua
Щоб зареєструвати нерухомість необхідно стояти в чергах місяцями. Також реєстраторам доводиться віддавати документи, які мають матеріальну цінність і втрата яких є серйозною втратою для власників. Про це заявив заступник генерального директора зі стратегічного розвитку і маркетингу девелоперської компанії «Т.М.М.» Олексій Говорун.
«При реєстрації нерухомості в інтересах своїх клієнтів ми стикаємося з масою проблем. Забудовник, в залежності від проекту житлового комплексу та очередностей його запуску, оформляє документи на 200-400 квартир. Крім цього, в кожному об'єкті, як правило, розташовані нежитлові приміщення та паркувальні місця. У реєстраційній службі сьогодні діє негласне табу – до 5 реєстрацій житлових або нежитлових приміщень у день для забудовників і юридичних осіб. Питається, скільки часу необхідно представнику будівельної компанії для реєстрації всієї нерухомості в житловому комплексі? Крім того, вимоги реєстраторів постійно змінюються», – говорить девелопер.
За його словами, при цьому спочатку просять надати копії різних документів, потім потрібно їх нотаріально завірити. Зрештою, можуть зажадати оригінали. «Але ці документи необхідні при проведенні перевірок, отриманні різних дозволів і іншого. А якщо реєстратор їх втратить? Хто тоді буде нести відповідальність? Більше того, навіть процес подачі заявки на реєстрацію приміщень може зайняти кілька днів. У нашій практиці були випадки, коли маючи на руках ідентичні пакети документів, право власності на одну квартиру реєструють , а на другому вже ні», – додав він.
Раніше повідомлялось, що при реєстрації нерухомості нотаріуси працюють за старими схемами.
- 512 переглядів