В такому випадку між ними буде значно менше конфліктів.
Посетитель ТРЦ голосует «рублем». Фото: nn.rio.su
Власники ТРЦ та орендарі приміщень у них на фоні частих конфліктів потрібно не забувати про споживачів, про рівень задоволеності клієнтів – відвідувачів ТРЦ. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповів Ярослав Собко, керуючий партнер компанії Gametrade group.
«Споживач завжди голосує «рублем». Якщо ТРЦ, рітейлери, оператори змогли домовитися, вибудувати нормальну схему співпраці і запропонувати якісну послугу, то споживач прийде і залишить свої гроші. І тоді і конфліктів особливо не буде, оскільки у рітейлера будуть кошти заплатити за оренду і навіть якісь додаткові платежі, які звідкись виникли вже по ходу і які не завжи сприймаються орендарями. Але коли через можливі конфлікти, здорожчання умов співпраці, ще чогось страждає послуга, то врешті-решт споживача це відчуває, оскільки якість послуги знижується, або підвищується її ціна і він так само голосує «рублем», але вже в мінус. Тоді в підсумку програють обидві сторони», – зазначив експерт.
Тому, на думку Ярослава Собка, якщо власники ТРЦ і рітейлери не будуть забувати про споживача, про те що від нього залежать їх фінансові показники, то вони завжди зможуть домовитися між собою.
Раніше повідомлялося, що умови співпраці між ТРЦ та орендарями мають бути гнучкими.
- 367 переглядів


