Але успішними будуть лише якісні проекти з продуманою концепцією.
Вдала локація – ключ до успіху торгового центру. Фото: rbc.ru
Для багатьох форматів торгової нерухомості в Києві є ще багато непокритих географічних локацій, навіть незалежно від концепції проекту. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповів Євген Баранов, партнер компанії Dragon Capital Asset Management.
Однак, за його словами, ріст конкуренції змушує девелоперів дуже зважено підходити до вибору локації і добре продумувати концепцію свого об’єкту.
«Зараз до здачі в найближчі роки заявлено дуже багато об’єктів, звісно, не всі з них будуть реалізовані, але конкуренція все одно ростиме. В таких умовах ринок торгової нерухомості орієнтуватиметься в першу чергу на якість пропозиції і на локацію об’єкта. Саме локація і концепція ТЦ чи ТРЦ гратимуть ключову роль в їх подальшому успіху», – вважає експерт.
- 389 переглядів


