Реєстрація /

Нова модна точка на мапі Києва: підприємці обирають «Варшавський мікрорайон»

Справжня оаза для підприємців: на території «Варшавського мікрорайону» вже відкрились та успішно працюють 9 першокласних ресторанів, стільки ж салонів краси, 4 стоматологічні клініки та 2 квіткових магазини, що надають якісні та унікальні пакети послуг.

Адже нерухомість у новому сучасному мікрорайоні – ефективне рішення не лише для індивідуальних інвесторів, але й для бізнесу.

Чому власники підприємств обирають «Варшавський»?

Ресторатори

«Це найближча якісна забудова, найближчий житловий комплекс, де передбачені дитячі майданчики, дошкільні заклади. Наразі будується школа. Плюс відкрився ТРЦ Retroville, планується відкриття станції метро. Сукупність усіх цих факторів вказує на те, що це нова, першокласна, модна точка на мапі Києва, де презентовані всі послуги. Тому що інфраструктура тут розвинена, збудовано все якісно. Я думав: Де відкритися? Звичайно, там, де люди живуть. Люди не витрачатимуть час та нерви на дорогу, кожен може дозволити собі просто вийти з власної квартири у ЖК й випити келих вина у нашому закладі», – розповідає Володимир Назаренко, співвласник ресторану, який відкрився у серпні 2020 року.

Ресторатор згадує: низка факторів, пов’язаних із карантином, дещо загальмували розвиток закладу, однак йому вдалося втриматися на плаву й продовжувати працювати і масштабуватись.

підприємці обирають «Варшавський мікрорайон»

Багато уваги власники ресторану приділяли створенню особливої атмосфери закладу, який завжди поруч. У ресторані витримано концепцію сучасної домашньої української кухні: тут працює фабрика-кухня, шеф-повар, технологи, відділ контролю якості, готуються напівфабрикати високого ступеню готовності. Шокова заморозка та вакуумування здійснюються за технологією Suit. Усе це робить заклад безпечним, комфортним та привабливим для відвідувачів.

Медичні заклади

підприємці обирають «Варшавський мікрорайон»

«Коли перед нами постав вибір де відкривати клініку, ми розглядали й інші варіанти. Але «Варшавський» виявився оптимальним рішенням. По-перше, тут дуже розвинена інфраструктура. По-друге, це – новий, сучасний квартал, він візуально гарно виглядає, а це теж важливо. Багато наших пацієнтів є мешканцями мікрорайону», – коментує керуюча стоматологічної клініки Оксана Чугунна.

У клініці використовують стоматологічні установки новітнього покоління, які наразі є унікальними для Києва. Відтак медичний заклад є не лише близьким і зручним для пацієнтів, а й виграє у конкурентів за рахунок якісного та кваліфікованого сервісу.

Салони краси

Керуюча салону краси Ксенія Вакульчук наголошує: місце розташування закладу – невипадкове. Адже поруч – не лише житлові будинки, а й школи, дитячі садки. Салон орієнтований на надання послуг абсолютно всім членам родини.

«Це – новий, сучасний житловий комплекс, де сконцентрувалась максимальна кількість нашої цільової аудиторії. Саме тому власники нашої мережі прийняли рішення відкрити четвертий салон у «Варшавському», – зазначає Ксенія.

Одна з головних рис сучасної людини – практичність. Молоді та успішні кияни цінують та економлять свій час, тому обирають салони краси, де представлена максимальна кількість різноманітних б’юті-сервісів і які розташовані неподалік від дому.

«Постійних клієнтів у нас достатньо. Позаяк здаються нові черги будинків, зростає й кількість відвідувачів», – додає керуюча салону.

Рітейлери

підприємці обирають «Варшавський мікрорайон»

Власниця квіткового магазину Анастасія Іванова згадує: місце для нової крамниці шукала півроку. Розглядала різні столичні ЖК, однак саме «Варшавський мікрорайон» підійшов найбільше. Важливу роль тут відіграло просторе й зручне планування приміщення, яке дозволяє вільно реалізувати дизайнерський задум.

«Черга, в якій ми взяли приміщення, на той момент тільки була здана в експлуатацію. Я проаналізувала темпи будівництва, побачила, що комплекс – великий, тут буде жити багато людей. Відповідно, для бізнесу це – широка цільова аудиторія», – розповідає Анастасія.

Підприємиця зазначає: Бізнес окупився й вийшов на прибутковий рівень приблизно за 4 місяці після відкриття.

Магазин пропонує постійним клієнтам можливість замовляти букети ще на етапі купівлі квітів на аукціоні в Нідерландах. Таким чином, для покупців створюються ексклюзивні флористичні композиції з квітів, які вони самі обрали і які неможна знайти в будь-якій іншій квітковій крамниці Києва.

підприємці обирають «Варшавський мікрорайон»

Унікальне поєднання ексклюзивних сервісів та концепції обслуговування усіх потреб у пішій доступності від дому виділяє «Варшавський мікрорайон» з-поміж усіх житлових комплексів на сучасній мапі столиці. Це – комфортний і модний квартал, що динамічно розвивається, а також зручний і просторий майданчик для реалізації власної справи. Саме тому успішні підприємці Києва роблять вибір на користь «Варшавського».

Час будувати власне майбутнє у найкращому місці для розвитку!

Источник