Реєстрація /

Як правильно вмикати електроприлади після стабілізаційних відключень електроенергії

Зараз проблеми після включення електроенергії.

Для того щоб підтримати енергосистему за розпорядженням НЕК Укренерго у Києві відбуваються стабілізаційні відключення світла. При відновленні електропостачання всі споживачі одразу вмикають потужні електроприлади. Це спричиняє одночасний значний ріст навантаження та аварії на електромережах. Як наслідок – мешканці повторно залишаються без світла, але вже не через стабілізаційне відключення, а через аварію. Щоб цього уникнути ДТЕК Київські електромережі просить своїх клієнтів дотримуватись простих правил розумного енергоспоживання.

Читайте також: Чи є іпотека в Україні в воєнний час?

П’ять рекомендацій від ДТЕК Київські електромережі, як правильно включати електроприлади після стабілізаційного відключення:

1.      Якщо у вас зникло світло через стабілізаційне відключення за графіком – відключіть від мережі всі енергоємні прилади: пральні машини, чайники, бойлери, електронагрівачі, електроопалення, електроплити. А також вимкніть світло в приміщеннях, де в цей час не перебувають люди. 

2.      Після того, як у вас з’явилось світло, одночасно не включайте всі енергоємні прилади (обігрівачі, бойлери, електроплити, електрочайники тощо). Якщо у вас вдома декілька енергоємних приладів, обмежтесь під’єднанням до мережі одного приладу, а інший включіть в інший період часу, обов’язково відключивши попередній.  

3.      Енергоємні прилади, які мають таймери включення, запрограмуйте на роботу в нічний час з 00.00 до 06.00 ранку.

4.      Клієнтам, які користуються електродвигунами та насосними станціями, рекомендуємо відключати їх від мережі (електродвигуни дають надзвичайно високе навантаження на електромережі під час свого пуску). Вмикайте їх за 20-30 хвилин після появи електроенергії.

5.      Бізнес-клієнтів просимо відмовитись від використання зовнішнього освітлення фасадів офісів, ресторанів, торгових центрів.

Наразі це найкраща підтримка енергетиків, які в режимі 24/7 роблять все можливе, щоб у кожного вдома було світло.

«Нагадаємо, що у разі команди НЕК Укренерго застосувати стабілізаційні відключення, ДТЕК Київські електромережі робить усе можливе, щоб відключення кожного клієнта тривало не більше, ніж 4 години. Однак воно може повторитись протягом доби дня через 4 години, якщо Укренерго не скасує застосування стабілізаційних відключень», – говорять в компанії.

Зверніть увагу: можлива невелика похибка у часі в межах додаткових 30-40 хвилин для перепідключення електропостачання між групами.

Список населених пунктів, яких може стосуватися таке відключення та графік, розміщений на сайті та у соцмережах ДТЕК Київські електромережі. 

Зазначимо, що також трапляються аварії на розподільчих мережах з різних причин (перенавантаження, пошкодження сторонніми особами тощо), через які наші клієнти можуть бути без світла. Якщо у вас після відключення за графіком не з’явилось світло в межах 4-4,30 годин — просимо повідомляти нам про це за дпопмогою Viber та Telegram бот, сторінки в соцмережі Facebook. Ми зробимо все необхідне, щоб оперативно усунути аварію та повернути вам світло.

Джерело