Найбільше купували одяг та електроніку.
Фото: facebook.com
Стрімкий розвиток e-commerce, вплинув на значне зростання обсягу онлайн продажів, де найбільшу частку займає одяг і електроніка.
Про це повідомили аналітики CBRE.
За даними Euromonitor International, загальний середній темп зростання електронної комерції в Україні становив приблизно 27% протягом останніх 5 років.
Іншим помітним трендом є поєднання онлайн і офлайн торгівлі, наприклад, один з найбільших онлайн рітейлерів України Rozetka відкрив перший оффлайн магазин в 2017 році і на сьогоднішній день має 10+ оффлайн магазинів в Києві. Інший великий український онлайн-рітейлер в сфері краси Makeup оголосив про плани по відкриттю першого оффлайн магазину в Києві, що буде займати близько 270 кв. м в ТРЦ «Атмосфера».
«Протягом жорстких карантинних заходів з березня по червень, спостерігалася практика запитів від орендарів на звільнення від орендної плати або її скорочення. Значна кількість орендодавців в торгових центрах погодилися на тимчасове зменшення орендних ставок на 20-30% з початку року. Як наслідок, орендні ставки становили 60-80 дол./кв.м/місяць для торгових центрів в кращих локаціях і 35-50 дол./кв.м/місяць в інших локаціях. Також, тому що багато споживачів віддавали перевагу районним торговим центрам для покупок першої необхідності, найбільш значне зниження орендних ставок було відзначено в центрі міста.
Стаття по темі: Український рітейл в очікуванні кризи 2019 року: що чекає торгові центри в Києві
Раніше повідомлялося, що на стадії будівництва знаходиться велика кількість об'єктів торгової нерухомості (GLA> 650 000 кв. м), введення в експлуатацію яких, безумовно, вплине на розвиток ринку столиці.
- 207 переглядів