Таке динамічне зростання кількості магазинів відбувалося з середини 2023 та на початку 2024-го.
Фото: wikipedia.org
Менеджер проектів комерційної нерухомості Retail&Development Advisor Олег Клопов на VII Міжнародна спеціалізована виставка індустрії рітейлу та комерційної нерухомості RAU EXPO 2024 розповів про основні тенденції на ринку рітейлу.
За підсумками І кварталу 2024 року кількість працюючих в Україні магазинів перевищила довоєнний показник. Відповідні дані RDA представила у рамках дослідження українського ринку роздрібної торгівлі у 2023-24 роках. І таке динамічне зростання кількості магазинів відбувалося з середини 2023 та на початку 2024-го. При цьому активно росли мережі формату one dollar store, продуктові ритейлери, а також сегменти drogerie/pharmacy та fast-fashion.
Особливо варто відзначити відкриття міжнародних мереж: черги у Half Price, H&M та Zara. Багато ТРЦ дочекалися повернення улюблених брендів, після якого помітили приріст трафіку до 30%, особливо в перший місяць після відкриття. А лідером регіонального розвитку в Україні в цей період виявився польський бренд Sinsay, який вже відкрив 35 магазинів за межами Києва.
Раніше повідомлялося, що ТРЦ Ocean Mall на Либідській відкриється взимку.
- 88 переглядів