Зростання спровокувала пандемія.
Фото: facebook.com
За даними Euromonitor International, в Україні було зафіксовано вражаючі темпи зростання річних продажів в сегменті e-commerce (45%), досягнувши 8% від річного роздрібного товарообігу.
Про це повідомили аналітики CBRE Ukraine.
Завдяки такому значному зростанню e-commerce, все більше роздрібних ритейлерів зосередилися на розвитку омніканальної торгівлі, щоб конкурувати з онлайн-платформами. Значна кількість міжнародних брендів, таких як Colin's, IKEA, Miniso, Massimo Dutti, Uterqüe, Stradivarius і Pull & Bear запустили онлайн-магазини протягом 2020 року. У продуктовий рітейлер ATB запустили свій перший онлайн-магазин під час локдауна і ввели нову послугу click & collect, що дозволяє забрати продукти в магазині після онлайн-покупки. У той же час деякі e-commerce майданчики (Rozetka, Makeup) активно відкривали магазини click-and-mortar stores, щоб доповнити онлайн-досвід для клієнтів, які хочуть перевірити товар вживу перед покупкою.
Стаття по темі: Що очікує торговельну нерухомість Києва після локдауна: які будуть орендні ставки в 2021 році
Раніше повідомлялося, що на стадії будівництва знаходиться велика кількість об'єктів торгової нерухомості (GLA> 650 000 кв. м), введення в експлуатацію яких, безумовно, вплине на розвиток ринку столиці.
- 113 переглядів