Реєстрація /

У «Київтеплоенерго» просять споживачів напередодні опалювального сезону перевірити термін повірки лічильників тепла

За законодавством, повірка лічильників повинна проводитися раз на 4 роки.

Напередодні опалювального сезону у КП «Київтеплоенерго» звертаються до киян із проханням перевірити термін повірки квартирних лічильників опалення та гарячої води. 

У Києві понад 125 тисяч квартир обладнані лічильниками теплової енергії. Прилади фіксують фактичні обсяги спожитого тепла і гарантують, що мешканці сплачують лише за те тепло, яке вони реально використали, а не розраховані за урядовою формулою об’єми. Особливо важлива коректна робота приладів під час проходження опалювального сезону. 

За законодавством, повірка лічильників повинна проводитися раз на 4 роки. Дізнатися, коли саме має бути наступна повірка, можна у свідоцтві про попередню повірку, паспорті приладу або в особистих кабінетах на сайті «Київтеплоенерго» чи комунального концерну «Центр комунального сервісу».

«Невдовзі розпочнеться опалювальний сезон, клієнти мають подбати про готовність своїх приладів обліку. Якщо термін повірки сплив, лічильник слід повірити якнайшвидше, адже «Київтеплоенерго» вже не має права використовувати його для нарахувань. У платіжках нарахування за послугу постачання теплової енергії проводитимуть з урахуванням опалювальної площі та даних загальнобудинкового лічильника, але не перевищуючи максимальну частку на один особовий рахунок.  Якщо ж є будинковий лічильник, то підставою для нарахувань буде затверджений законодавчо норматив. Відсутній за нормативом, якщо лічильник у будинку не встановлено. Нарахування за гарячу воду здійснюватимуть: за даними будинкового лічильника або за встановленим законодавчо нормативом споживання на кожну зареєстровану в помешканні особу. Скорегувати показання можна буде лише після повірки приладів», – зазначає директор СП «Енергозбут» КП «Київтеплоенерго» Костянтин Лопатін.

Цього року на підприємстві для зручності споживачів запрацювала спеціалізована «гаряча лінія» з питань повірки лічильників: (044) 207-88-88. 

Сервіс спрощує процедуру повірки. Після звернення на «гарячу лінію» «Київтеплоенерго» забезпечить розпломбування чи опломбування приладів під час повірки. Свідоцтва про її проведення автоматично вносять до бази даних підприємства, а споживачу не потрібно витрачати час на передачу документів.

Раніше повідомлялося, що у новобудовах передбачатиметься соціальна складова від забудовника: частина квартир буде доступною для родин, які втратили домівки через війну або потребують додаткової підтримки. На цьому наголосив віцепрем’єр-міністр з відновлення – Міністр розвитку громад та територій України Олексій Кулеба під час робочої поїздки в Ірпінь.  

Джерело