У столиці є 27 кладовищ загальною площею понад 500 гектарів.

Фото: glavcom.ua
У Києві працюють над створенням та належним облаштуванням нових почесних місць поховань для Захисників і Захисниць України. Про це повідомив заступник директора Ритуальної служби СКП «Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування», ветеран «Азову» Олександр Скорик під час інтерв’ю для спільного проєкту «Київ FM» та «Вечірнього Києва».
Міські ритуальні служби працюють над збільшенням кількості територій для належного поховання загиблих Захисників і Захисниць України, враховуючи реалії воєнного часу. Основна частина поховань військових триває на Лісовому та Берковецькому кладовищах, де біля алей почесних поховань українських воїнів встановлені меморіали. Також місто працює над облаштуванням Меморіального скверу біля Берковецького кладовища та будівництвом кладовища в Бучанському районі області.
«Наше підприємство не лише проводить поховання, а й обслуговує всі ці території. Часто уявляють, що кладовище – це просто ділянка землі з могилами. Насправді це складна інфраструктура. Є інженерні мережі, обов’язкові колодязі, сміттєві баки, освітлення, дороги, адміністративні будівлі, в яких оформляють документи на поховання. Завдання нашого підприємства – підтримувати порядок і чистоту на кладовищах, облаштовувати та виконувати роботи, сформовані вимогами часу й суспільним запитом», – повідомив Олександр Скорик.
Він зазначив, що наразі у столиці є 27 кладовищ загальною площею понад 500 гектарів. Утім більшість із них заповнені, тому змоги здійснювати там поховання немає.
Також він додав, що зараз Спецкомбінат активно працює над розширенням територій для поховань. Для цього придбали ще одну ділянку під кладовище в Бучанському районі Київської області. Також відбувається розширення інфраструктури Лісового та Берковецького кладовищ, де проходять основні поховання військових.
Раніше повідомлялося, що КП ШЕУ Печерського району проводить комплекс робіт на перетині вулиць Цитадельної та Лаврської, спрямований на покращення доступності пішохідної інфраструктури.
- 276 переглядів