Будують по-новому.

Фото: korrespondent.net
Торговельна нерухомість в Україні істотно змінює наповнення – як відповідь на виклики війни (масовий відтік населення за кордон, зменшення кількості дітей, обмеження комендантської години).
Про це повідомили у компанії UTG.
Зокрема, знижується затребуваність кінотеатрів, спортивних центрів, документ-сервісів. Набули розповсюдження магазини з продукцією та товарами мілітарі призначення. Підвищену лояльність демонструють українські товаровиробники, їх доля серед орендарів збільшується. При цьому скорочуються плани міжнародних мереж, крупноформатних універмагів. Спостерігається відмова від експансії в регіони, розвиваються онлайн-канали продажів та розповсюдження продукції через служби доставки.
В цілому йде перегляд комерційних умов із подальшою корекцією показників економічної ефективності.
В житловій нерухомості девелопери починають втілювати досвід Ізраїлю, проектують та втілюють систему товстіших несучих бетонних стін, міцніших та більш захищених шахт для розміщення індивідуальних кімнат-укриттів («мамад»). Кімнати комплектуються броньованими дверима, захищеними віконницями. Покращуються віконні технології, втілюється армовані шари або скло-тріплекс для захисту від вибухової хвилі та зменшення ризиків поранення. Подальшого розвитку та залучення в проекти набувають автономні бездротові інженерні технології та системи безпеки.
В вітальнях передбачається місце для встановлення твердопаливних камінів (з можливістю опалення та приготування їжі) підключених до окремих повітропроводів.
В цілому всі сегменти нерухомості адаптують конструкції під потреби маломобільних груп населення, підвищують контроль за їх відповідність вимогам та дотриманням.
Раніше повідомлялося, що міст на Видубичах готують до ремонту.
- 14 переглядів