Відсоток поки незначний.

Фото: itc.ua
Щодня е-квитком у підземці користується майже 130 тисяч пасажирів, що становить майже 9% від загальної кількості.
Про це повідомив заступник начальника КП «Київський метрополітен» Дмитро Пеклун.
За його словами, система е-квитка вже працює на всіх станціях, а у найближчі кілька місяців з обігу будуть виведені жетони.
«Разова поїздка реалізовуватиметься через QR-квиток. Сьогодні скористатися QR-квитком уже можна на станціях «Кловська», «Льва Толстого», «Почайна», «Сирець», – зазначив Дмитро Пеклун.
Він нагадав, що наразі у метрополітені пасажир може придбати Kyiv Smart Card у касах на 10 станціях.
Після підключення оператором запланованої кількості автоматів із продажу та поповнення KyivSmartCard пасажир зможе обслуговуватися самостійно без залучення касира як зайвого посередника.
Варто також зазначити, що в листопаді придбати та поповнити Kyiv Smart Card можна буде на всіх станціях метрополітену.
Єдиний електронний квиток існує у двох видах: матеріальний (транспортна картка Kyiv Smart Card, роздрукований одноразовий QR-квиток) та електронний (згенерований QR-квиток у смартфоні).
Стаття по темі: Київська інфраструктура: що реалізовано і що обіцяють зробити в 2019 році
Нагадаємо, що в 2019 році «Київський метрополітен» вирішив повністю відмовитися від оплати проїзду жетонами. Пасажирів закликають купувати безконтактні карти або ж розраховуватися за допомогою банківських карт. На кількох станціях уже повністю припинено продаж жетонів, на інших жетони продаються тільки в одній касі.
- 106 переглядів