Потрібно передавати показники лічильника.

Фото: 112.ua
Якщо виникають питання щодо точності вказаних у платіжці спожитих кіловат-годин, варто звертатися до оператора системи розподілу, до мереж якого підключений будинок.
Постачальник YASNO розраховує клієнтам суму до сплати на основі обсягів споживання електроенергії за місяць. Дані щодо спожитих кіловат-годин по кожному клієнту постачальник отримує від операторів системи розподілу (ОСР):
• ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі»;
• ПрАТ «Київобленерго»;
• АТ «Укрзалізниця».
Показання лічильника у рахунку можуть відрізнятися від особисто переданих клієнтом у випадках, коли контролери ОСР зафіксували інші дані. Саме зняті ними показання є пріоритетними при розрахунках. ОСР зобов’язаний проводити контрольний огляд лічильників не рідше одного разу на 6 місяців відповідно до Правил роздрібного ринку електроенергії.
Якщо клієнт не передавав показання, сума до сплати визначається за середньодобовим споживанням.
Мешканцям Києва необхідно фіксувати дані приладу обліку щомісяця 1 числа та передавати до 4 числа. Клієнтам ПрАТ «Київобленерго» та АТ «Укрзалізниця» потрібно повідомляти дані безпосередньо цим операторам системи розподілу. Жителі столиці, що підключені до мереж ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі», можуть надати свої показання або цьому ОСР, або постачальнику YASNO в Києві.
Стаття по темі: Робота будівельником за кордоном: скільки платять і як нестача кадрів впливає на якість будівництва
Щодо відповідності тарифів, зарахування оплат, наявності у платіжці заборгованості чи переплати потрібно звертатися до електропостачальника YASNO у Києві. Клієнти можуть вирішити ці питання дистанційно навіть зі свого смартфону.
Стаття по темі: «Домашня» сонячна електростанція: заробляємо на продажі електроенергії
Нагадаємо, що станом на 1 липня 2019 року більше 12 тисяч домогосподарств використовують сонячні електростанції загальною потужністю 280 МВт для побутових потреб. Обсяг інвестицій у будівництво домашніх сонячних станцій перевищив 240 млн. євро.
- 756 переглядів