Міська влада звернулася до власників цифрових носіїв із пропозицією долучитися до ініціативи.

Фото: kyivcity.gov.ua
Столична влада звернулася до власників рекламних носіїв щодо інформування про хвилину мовчання на засобах зовнішньої реклами та рекламних носіях, розміщених у київському метрополітені.
Із 1 квітня щодня о 9-й ранку на диджитал-білбордах і сітілайтах на вулицях, а також інформаційних стендах на станціях метро з’являтиметься візуальне повідомлення про початок загальнонаціональної хвилини мовчання.
Координаційна рада з підготовки та впровадження Концепції меморіалізації учасників та подій російсько-української війни затвердила єдиний візуальний вигляд інформаційного повідомлення про початок загальнонаціональної хвилини мовчання. Більшість операторів зовнішньої реклами вже підтримала ініціативу, до якої можуть доєднатися й інші підприємці.
Як зазначила депутатка Київської міської ради, голова Координаційної ради Вікторія Муха, затверджений шаблон є у вільному доступі на сайті Київради та доступний для всіх, хто бажає долучитися до акції вшанування.
«Це важливий жест вдячності та поваги до наших полеглих Героїв. Щоденна хвилина мовчання нагадує про ціну свободи, яку платить Україна, за право існувати. Переконана, що такі заходи об’єднують націю та формують національну пам’ять», – наголосила Вікторія Муха.
За її словами, міська влада звернулася до власників цифрових носіїв із пропозицією долучитися до ініціативи, яка вже має широку підтримку серед рекламних операторів.
«Це свідчить про єдність столичної громади у збереженні памʼяті про Захисників і Захисниць, які віддали життя у війні за незалежність, та цивільних, які загинули від росії», – підкреслила депутатка.
Роботу з пошуку візуального рішення взяла на себе членкиня Координаційної ради та співзасновниця платформи культури пам’яті Минуле / Майбутнє / Мистецтво Катерина Семенюк. На громадських засадах до процесу долучилася студія візуальних комунікацій KULTURA, зокрема її креативний директор Саша Биченко та дизайн-стратег Олексій Сальников, а також режисерка монтажу Яна Шусторович. Знайдене командою рішення ґрунтується на стриманому, мінімалістичному підході у поєднанні з меморіальним шрифтом UAF Memory, який раніше був розроблений для вшанування полеглих українських героїв шрифтотворцем Дмитром Растворцевим на прохання бренд-дизайнера ЗСУ Тараса Іщика.
Раніше повідомлялося, що на Печерську прибрали МАФи та продовжують демонтувати на Оболоні.
- 44 перегляди