Реєстрація /

Під час посиленого карантину отримати консультацію у комунальників можна також в центрах обслуговування

Потрібен попередній запис.

У зв’язку із запровадженням Київською міською державною адміністрацією (КМДА) суворих карантинних обмежень у столиці з 20 березня по 9 квітня, YASNO інформує, що очний прийом клієнтів в енергоофісах енергопостачальника відбуватиметься виключно за попереднім записом на сайті та за наявності масок.

YASNO закликає клієнтів у цей період користуватись онлайн-сервісами, які допоможуть розрахуватися за електроенергію та газ без комісії, передати показання лічильників електроенергії, отримати консультації та замовити енергоефективні товари, а також приєднатися до постачання газу від YASNO, не виходячи з дому.

Сервіси YASNO, що допоможуть вирішити питання з електропостачання, газопостачання та енергоефективності дистанційно:
•       Особистий кабінет – kyiv.yasno.com.ua/cabinet;
•       сайт – kyiv.yasno.com.ua
•       мобільний додаток YASNO для смартфонів; 
•       Facebook-сторінка;
•       Viber-бот Yasno-online;
•       контакт-центр: (044/066/067) 277-18-18.

Стаття по темі: Купівля паркомісця в Києві: вигідно чи ні?

Раніше повідомлялося як новоствореним ОСББ отримати електроенергію .

Джерело