Звертатися потрібно до 2 компаній.

Діяльність із забезпечення населення електроенергією з січня 2019 року розділена на дві функції: постачання та розподіл. YASNO нагадує, з яких питань ОСББ і ЖБК звертатись до постачальника електроенергії, а з яких до оператора системи розподілу (ОСР).
YASNO (ТОВ «Київські енергетичні послуги») – це постачальник електроенергії, газу та рішень з енергоефективності та електромобільності. YASNO отримує від оператора системи розподілу дані про обсяги спожитої електроенергії та на основі цих даних постачальник здійснює нарахування, формує рахунки і доставляє їх клієнтам.
Читайте також: Популярні квартири на ринку нерухомості Києва: що користується підвищеним попитом в 2021 році
До постачальника YASNO варто звертатись з питань:
• укладання договору про постачання електроенергії для потреб житлових будинків;
• отримання рахунків та актів за спожиту електроенергію;
• звіряння розрахунків за електроенергію, спожиту з 1 січня 2019 року;
• заборгованості/переплати, що склалася після 1 січня 2019 року;
• реквізитів та способів сплати за спожиту електроенергію;
• консультування щодо енергоефективності;
• приєднання до договору про постачання природного газу;
• додаткових послуг та продуктів, що допомагають зменшити витрати на електроенергію (енергоефективні набори з двозонними лічильниками, LED-лампи, програмовані розетки, сонячні дахи, системи зберігання енергії, зарядки для електромобілів, послуги енергоаудиту та енергосервісу).
За розподіл електроенергії, якість та надійність електрозабезпечення, напругу, усунення аварій у мережі та прилади обліку електроенергії у Києві відповідають чотири оператори системи розподілу: «ДТЕК Київські електромережі», «ДТЕК Київські регіональні електромережі», «Укрзалізниця», «Укренерго». Їх контакти розміщені на сайті YASNO.
До оператора системи розподілу варто звертатись з питань:
• укладання договору про розподіл електричної енергії;
• передачі показань лічильників;
• отримання рахунку за реактивну електроенергію;
• щодо правильності показань електролічильника (є сумніви щодо його справності);
• виявили, що прилад обліку електроенергії пошкоджений (зірвана пломба, розбите скло та ін.);
• виникла аварійна ситуація з лічильником (іскрить, димить, горить);
• якщо зникло світло;
• потрібно здійснити первинне підключення до електромереж, відключення від мережі;
• є потреба збільшення приєднаної потужності до електромережі;
• хочете повідомити про розкрадання електроенергії або про інші порушення;
• потрібно провести параметризацію (перепрограмування) раніше встановленого багатозонного лічильника на режим «день-ніч»;
• отримали повідомлення про заборгованість за електроенергію, спожиту до 01.01.2019.
Раніше киянам порадили, як замінити електролічильник, якщо він вийшов із ладу.
- 347 переглядів