Реєстрація /

Мінрегіон презентував Єдину державну електронну систему у сфері будівництва


Отримання документів спростять.

Система створена відповідно до ухваленого парламентом закону та постанови Уряду. Мета системи – об’єднати весь масив інформації, що стосується будівництва, і зробити процес отримання послуг доступним та зручним, а інформацію про об'єкти будівництва – загальнодоступною.

Система буде складатися з Реєстру будівельної діяльності, кабінету користувача та порталу електронної системи. Наразі мова йде про наповнення першої черги Єдиної державної електронної системи, а саме Реєстру. За інформацією представника Мінрегіону, головною ідеєю є оприлюднення на єдиному ресурсі загальної інформації про всі надані МУО по всій території держави, від маленького села до міст з населенням мільйон та більше.

За планами в тестовому режимі система працюватиме до 1 грудня 2020 року, що надасть можливість виявити вади та недоліки, для їх усунення. Є також питання, які стосуються особливостей реалізації даної системи для суб'єктів містобудівної діяльності в населених пунктах різної величини та їх особливостей, оскільки умови забудови, визначені в містобудівній документації маленьких населених пунктах та великих містах істотно різні, не кажучи вже про наявність та деталізацію відповідної містобудівної документації.

Окремо постає питання існування містобудівного кадастру, містобудівного моніторингу та великої кількості галузевих реєстрів, в тому числі реєстру містобудівних умов та обмежень. На даний час, це четверта державна система або реєстр, куди відповідні органи містобудівання та архітектури повинні вносити зазначену інформацію одночасно з наданням МУО.

Жоден з цих ресурсів не скасовується з впровадженням презентованої системи.

«Вже зараз зрозуміло, що тут буде над чим попрацювати, аби зробити систему більш надійною в користуванні, аби забезпечити безперебійність її функціонування за умови підключення сотень тисяч користувачів. Те саме стосується зручності користування системою як для пересічного користувача так і для посадових осіб різного рівня та направлення» – зазначив  заступник директора Департаменту будівництва та архітектури КМДА Юрій Тацій. 

Стаття по темі: Наскільки подорожчав ремонт квартири в Києві: порівнюємо ціни 2020 і 2018 року

Нагадаємо, що У Києві є можливість перевести житлове приміщення у нежитлове для ведення бізнесу двома способами – за спрощеним порядком, ухваленим Київською міською радою, або через отримання містобудівних умов та обмежень. Законодавства забороняє більше 10 видів бізнесу, які можна відкрити у житловій будівлі.

Раніше повідомлялося, що у січні–березні 2020року в Києві прийнято в експлуатацію 88,2 тис. кв. м загальної площі житлових будівель. Загальна площа прийнятого в експлуатацію житла в січні–березні порівняно з відповідним періодом попереднього року зменшилась на 49,4%.

Джерело

Теґи