Реєстрація /

Кличко обіцяє урізати рекламу в київському метро

Влада Києва взялася скоротити обсяги реклами в громадському транспорту та на вулицях столиці

Мер Києва Віталій Кличко пообіцяв серйозно урізати кількість реклами в столичному метрополітені. За словами Кличка, кількість реклами в підземці буде мінімізовано.

Голова КМДА заявив про досягнутий компроміс з операторами зовнішньої реклами. «Сьогодні, наприклад, ви не побачите в центрі столиці так звані розтяжки, не побачите такої кількості великих білбордів. Діють прийняті правила. Це буде стосуватися й метрополітену. Ми мінімізуємо кількість реклами, яка «закриває» як вагони метро, так і самі станції », – упевнений Кличко.

Він уже дав доручення розробити схеми розміщення реклами на транспорті. Очікується, що рекламних зображень і слоганів не буде на вікнах і дверях вагонів метро, на дверях вхідної групи метрополітену і на мармурових фрагментах станцій. Також реклама не повинна псувати вигляд станцій, які визнані пам'ятками архітектури.

Стаття по темі: Попит на «гнучкі офіси»: коворкінги перетворилися на золоту жилу

Нагадаємо, на початку року Київська міська держадміністрація продовжила мораторій на видачу нових дозволів на розміщення зовнішньої реклами.

Пізніше комунальне підприємство «Київреклама» розпочало демонтаж незаконної «реклами на колесах» в столиці.

Джерело

Теґи