Реєстрація /

Інтернет-магазини забирають відвідувачів у ТРЦ


Багато хто робить покупки онлайн.

Оскільки досвід покупок в цілому переходить від великого торгового центру до маленького екрану смартфона, великі ТРЦ стикаються з посиленням конкуренції за час і гаманець покупців.

Про це повідомив Радомир Цуркан, керуючий партнер CBRE Ukraine.

Велика розважальна зона може стати ключовою конкурентною перевагою, що дозволить залучити й утримати клієнта на тривалий час у великому ТРЦ, оскільки інтернет-магазини і локальні об'єкти в мікрорайонах не в змозі відповідати таким запитом споживачів.

Крім того, за словами експерта, орендодавці і рітейлери продовжують впроваджувати нові концепції і змінювати формати, щоб залишатися конкурентоспроможними. Поряд з швидким розвитком електронної комерції, великі рітейлери запускають онлайн-магазини. Додатково, очікується, що сегмент Кафе і ресторанів в Україні зазнає подальшої трансформації під впливом розвитку мультифункціональної нерухомості, яка дозволить розміщувати великі площі кафе і ресторанів на додаток до традиційного фуд-корту.

Стаття по темі: Український рітейл в очікуванні кризи 2019 року: що чекає торгові центри в Києві

Раніше повідомлялося, що на стадії будівництва знаходиться велика кількість об'єктів торгової нерухомості (GLA> 650 000 кв. м), введення в експлуатацію яких, безумовно, вплине на розвиток ринку столиці.

Джерело