Реєстрація /

Готельний бізнес врятує внутрішній туризм


Поки ситуація не найкраща.

Пандемія вплинула на туристичний і готельний ринки всюди, оскільки як внутрішні, так і міжнародні подорожі обмежені.

Про це повідомили експерти Colliers International.

Італія відчуває на собі основний удар, враховуючи національний карантин для стримування поширення COVID-19. США також заборонили всі подорожі до Європи, що, ймовірно, призведе до значного зниження рівня заповнюваності в результаті скасування бронювань.

«Як тільки спалах атипової пневмонії було взято під контроль, ринок туризму та ринок готельного бізнесу швидко відновився, і заповнюваність повернулася до норми протягом шести місяців на найбільш постраждалих ринках. У найбільш уражених містах Китаю за часів спалаху атипової пневмонії SARS, рівень заповнюваності в готелях знизився в лютому/березні 2003 року, але до вересня того ж року відновився. Як це буде виглядати для Європи в 2020 році – невідомо, але є ймовірність того, що реалізація деяких готельних проєктів буде відкладена»,– кажуть екперти.

Готельна індустрія звикла до сезонних коливань доходів і попиту, а попередня епідемія атипової пневмонії допомогла підготувати галузь до адаптації в таких умовах. У столиці деякі готелі закриваються на період, поки не проясниться ситуація, тому що  необхідності в робочому процесі через відсутність туристів немає.

Якщо протягом приблизно трьох місяців поширення вірусу буде під контролем в Європі й в усьому світі, можливий різкий стрибок попиту в сегменті готельної нерухомості у другій половині 2020 року. Якщо спалах виявиться поза контролем, це, безумовно, позначиться на літньому сезоні. У такому випадку, відновлення відбудеться набагато повільніше та надасть серйозніший вплив на готельний бізнес.

«У короткостроковій перспективі спалах COVID-19 може сильніше вдарити по українському готельному бізнесу преміум-класу. Адже в сегменті 5* іноземний бізнес-туризм займає більше 75% в структурі гостей. Обмеження міжнародних перевезень відсікає діловий туризм. Стійкіший сегмент 3*, адже 60% гостей – жителі України. Він зможе швидше відновитися після зняття заборони на регулярні пасажирські сполучення між регіонами», – прогнозує Олександр Носаченко, керуючий директор Сolliers International (Україна). .

Ринки, які залежать від міжнародного авіа- та морського сполучення, більш схильні до миттєвого спаду. Ринки, орієнтовані на внутрішній автомобільний туризм (особливо ті, які пропонують відпочинок на свіжому повітрі) ймовірно, будуть найстійкішими до будь-якого спаду активності.

Якщо ситуація почне стабілізуватися, але Європейські кордони будуть ще закриті, або туристи ще не будуть літати за межі країни, цілком можлива активізація саме автомобільного туризму по Україні в літній сезон.

«Криза будь-якої природи дає можливість оновлення. Навіть найпесимістичніший сценарій передбачає відновлення економічної активності наприкінці 2020- початку 2021 року.  До цього часу ми побачимо нові формати, технології та рішення, які продемонструють свою ефективність в умовах пандемії», – говорить Олександр Носаченко.

Стаття по темі: Коронавірус і ринок нерухомості Києва: що відбувається і що буде далі

Раніше повідомлялося, що у короткостроковій перспективі найбільше відчують наслідки пандемії індустрії туризму, роздрібної торгівлі та розваг.

Джерело

Теґи