На її будівництво піде рік і 400 млн. гривень.
Зупинилися на «найповільнішому» для транспорту варіанті розв'язки. Фото: bzh.life
Департамент містобудування та архітектури КМДА визначив остаточний проект реконструкції Шулявського шляхопроводу. Це буде «клеверна» розв'язка.
Переможцем став проект, розроблений ще у 2008 році інститутом «Київдормістпроект». Фінальний варіант реконструкції вибирали за такими основними критеріями: вартість, терміни будівництва, пропускна здатність, кількість смуг руху і довжина інженерних мереж, які підлягають переукладанню.
Згідно з проектом-переможцем, побудувати новий шляхопровід мають за 12 місяців, в той час, як китайський варіант пропонував термін у 30 місяців, проект трирівневої розв'язки з реверсивним розподільним кільцем – 36 місяців, а розв'язка, розроблена Інститутом комплексного проектування об'єктів будівництва – 24 місяці.
Ще однією перевагою проекту-переможця експерти називають можливість розбити його реалізацію на черги, що мінімізує проблеми з трафіком на час реконструкції.
Вартість будівництва нової розв'язки становитиме 400 млн. грн., а вартість інших проектів становила від 760 до 950 млн. грн.
У той же час, схвалений варіант програє іншим за пропускною спроможністю. Його показники – 15 тис. 200 автомобілів в годину, тоді як проектів-конкурентів – від 18 до 19 тис. машин в годину. Зараз пропускна здатність шляхопроводу становить 14 тис. 200 автомобілів в годину.
Раніше повідомлялося, що будівництво нової розв'язки на Шулявці має розпочатися в кінці поточного року.
- 472 перегляди