Кияни скаржилися до Держпродспоживслужби.

Зробили перерахунок. Фото: kiev24.ua
58 столичних жителів за допомогою Держпродспоживслужби добилися перерахунку від «Київенерго» за неякісні послуги з гарячої води та опалення на суму понад 200 тис. грн.
Про це повідомляє сайт Держпродспоживслужби.
Відзначається, що у березні-квітні 2017 року проведено 14 позапланових перевірок ПАТ «Київенерго» за зверненнями фізичних осіб.
Перевіряли дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів та контроль за регульованими цінами.
«За результатами перевірок 58 споживачам здійснено перерахунок на загальну суму 205 тис. 75 грн. за надані неякісні послуги з гарячого водопостачання та централізованого опалення», – йдеться в повідомленні.
У службі нагадали, що у разі ненадання або надання послуг в неповному обсязі, мешканці мають право звернутися з письмовою заявою до Держпродспоживслужби.
Раніше повідомлялося, що «Київенерго» відзвітувало перед Кабміном про причини великих сум у платіжках за тепло.
- 417 переглядів