Завершилася експертиза.
Міст відремонтують. Фото: tsn.ua
Ймовірні причини руйнування Шулявського шляхопроводу — корозія бетоноконсолі та рух вантажівок. Такі висновки експертизи.
«Останнє масштабне дослідження шляхопроводу було у 2013 році. На мосту з того часу проводились сезонні осінні і весняні обстеження. Останнього разу вони проводились у квітні і листопаді 2016 року», – зазначив Олександр Густєлєв.
Одразу після обвалу було проведено випробування придатності естакади для подальшої експлуатації.
«Було залучено відповідне фахове підприємство «Мостовий центр», яке провело відповідні випробування із залученням техніки «Київавтодору». Залучені дві вантажівки, навантажені піском, по 33 тонни. Статичні навантаження показали, що великої зміни у конструкції не сталось, єдине – лише у місці обвалу. Це консолі, що є пішохідними технічними тротуарами. Вони складають 65-70 см. Це технічний тротуар для обслуговування шляхопроводу. Ніколи він не був для пішоходів», – розповів Олександр Густєлєв.
Наразі за Шулявським шляхопроводом, після руйнування частини консолі, відбувається щоденний постійний нагляд. Також заборонено рух великовагового транспорту.
Раніше повідомлялося, що Шулявський шляхопровід відремонтують цього року, а нова розв'язка з'явиться через 2 роки.
- 342 перегляди