Так будуть залучати потенційних покупців.
Використовують новий маркетинговий інструмент. Фото: strongskill.com
Потенційні покупці нерухомості у США тепер можуть подивитися об'єкт у віртуальній реальності. Людина одягає спеціальні навушники і окуляри і дивиться на об'єкт в спеціальному додатку на смартфоні. Користувач може «ходити» з кімнати в кімнату і переглядати докладну інформацію про будь-які предмети і об'єкті, які знаходиться всередині.
«Віртуальна реальність – це наступний етап еволюції в сфері нерухомості з точки зору маркетингу. Завдяки новій технології, багато людей і компанії будуть на кілька кроків попереду», – прокоментував директор компанії Transparent House Девід Скотт Ван Воерт. Компанія займалася розробкою програми віртуальної реальності для забудовників.
Раніше повідомлялося, що у минулому році у ЄС стали будувати більше нерухомості.
- 598 переглядів