Реєстрація /

Покупців будуть заманювати в магазини зарядкою для телефонів

Рітейлери придумали спосіб збільшити продажів.

Рітейлери знайшли простий спосіб, як затримати потенційних покупців у своїх магазинах.

Допомогає їм у цьому компанія ChargeItSpot, що розробила зарядну станцію для мобільних пристроїв.

Так звані кіоски для зарядки мобільних телефонів вже встановлені в більшості магазинів Neiman Marcus, Bloomingdale's, Whole Foods, Under Armour, Bergdorf Goodman і Urban Outfitters в Америці.

Станція ChargeItSpot містить 8 відсіків, в яких одночасно можуть заряджатися 8 мобільних пристроїв. Кожен з відділів закривається, тому покупці можуть спокійно залишати свої смартфони і йти за покупками.

Рітейлери усвідомили наскільки важливо для відвідувачів їх магазинів весь час бути на зв'язку, тому вже вказують в рекламі про наявність у них станцій ChargeItSpot.

За даними творців кіосків для зарядки, купівельна спроможність відвідувачів магазинів, в яких встановлена ​​зарядна станція, підвищується на 54%. Крім того, як з'ясувалося, відвідувачі охочіше відвідують магазини, обладнані пристроєм для зарядки.

Раніше повідомлялося, що орендні ставки в торгових центрах стабілізувалися.