Реєстрація /

Забудовники впливають на покупців на емоційному рівні

Спостерігається зростання інтересу до рейтингів.

Більшість забудовників звикла впливати на клієнта на емоційному рівні, говорячи рекламною продукцією покупцю: у нас найнижчі ціни, ми завжди будуємо, у нас багато плакатів по всій дорозі та іншої аргументація, яка не підтверджує надійність, але чудово діє на емоції.

Таку думку ІАП «Столична нерухомість» озвучив Григорій Перерва, директор рейтингового агентства IBI-Rating.

«Втім, у зв'язку з випадками порушень на ряді будівельних об'єктів, ми починаємо фіксувати зростання інтересу до рейтингу новобудов, як з боку покупців нерухомості, так і з боку забудовників. Хочеться вірити, що найближчим часом ми зіткнемося з більш цивілізованою оцінкою інвесторів новобудови, коли основний аргумент буде полягати в надійності, а не в низькій ціні», – говорить експерт.

Раніше повідомлялось, що цільові облігації забудовників варто рейтингувати.