Деякі рітейлери розширюють свою присутність у торгових центрах.
Не всі рітейлери зменшують площі своїх магазинів. Фото: fm-centre.com
Попри не найкращий період для економіки країни загалом і рітейлерів зокрема на тлі тих, які скорочують площі своїх магазинів є й такі, які навпаки їх розширюють. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповів Максим Гаврюшин, комерційний директор компанії Bud House Group, яка займається розвитком кількох великих ТРЦ в обласних центрах України.
«Зокрема, у нас є випадки, коли магазин збільшив свою площу у три рази. Щоб збільшити ефективність продажів з деякими орендарями ми домовляємося про якісь спільні маркетингові акції, активності, щоб їх бренд ставав більш впізнаваним. Так, за останній рік ми збільшили свою маркетингову активність і провели понад 150 заходів. Це були великі концерти, дні розпродажів, ярмарки, спеціалізовані виставки тощо», – зазначив експерт.
Нагадаємо, що великі рітейлери на регіональних ринках займають свої позиції доволі впевнено.
- 486 переглядів