Скоротити хочуть на 30%.
Влада обіцяє навести порядок з рекламою. Фото: polit.com.ua
КП «Київреклама» має намір скоротити на 30% кількість рекламних носіїв у Києві.
Про це сказав директор підприємства Олег Калініченко.
За його словами співробітники підприємства провели інвентаризацію всіх рекламних носіїв із залученням операторів зовнішньої реклами.
За словами Калініченка, одним із завдань, що стоять перед підприємством, є уніфікація й стандартизація всіх рекламних носіїв.
«От приклад. Стандартний носій лайтбокс 1х2 м на вулиці Богдана Хмельницького виглядає гармонійно, нічого не закриваючи. Беремо, наприклад, проспект Бажана, де абсолютно діаметрально протилежна ситуація. Постав там стандартний носій – його ніхто не побачить. Носій повинен бути близько 6 м», – зазначив Калініченко.
Також за його словами, кожній вулиці Києва необхідний паспорт.
«У кожної людини є паспорт. Такий же паспорт має бути в кожної вулиці. Які рекламні носії стоять, скільки їх, якого формату, які малі архітектурні форми стоять, яка навігація, які покажчики вивіски й так далі. Це все має бути прив`язано до кадастру», – сказав він.
Зараз підприємство працює в цьому напрямку на Андріївському узвозі.
Раніше повідомлялось, що зовнішню рекламу в Києві демонтють.
- 349 переглядів


