Прибутковість торгових центрів в Україні – висока.
Торгівельні центри не пустують. Фото: info-zona.com
Незважаючи на песимістичні настрої на ринку рітейлу, не все так погано. Так, в I півріччі 2014 року в країну зайшли 11 нових міжнародних брендів.
Про це йдеться в звіті компанії UTG.
Серед них: Pedro del Hierro (Іспанія), Sinsay (Польща), Keddo (Великобританія), Vittorio Spernanzoni (Італія), Twin Set (Італія), Paker (мультибрендовий магазин взуття), Coffee Shop Company (Австрія), Paul (кондитерська з Франції), Calzedonia (Італія), Intimissimi (Італія), Prenatal (Італія). І до кінця року планують відкриття – Nespresso (Швеція), Vapiano (Німеччина), Peacocks (Великобританія).
Тривають переговори з великими міжнародними операторами, які не представлені на українському ринку і вихід яких очікується в 2015 році разом з відкриттям масштабних проектів, таких як ТРЦ Respublika, Blockbuster Mall, Lavina Mall.
Україна являє собою великий, за європейськими мірками, споживчий ринок, тому навіть при поступовому зниженні вартості оренди прибутковість торгових центрів в Україні залишається однією з найвищих у Європі.
Раніше повідомлялось, що торгівельні центри Голосіївського района хочуть
з’єднати новою розв’язкою.
- 1001 перегляд