Пустувало близько 70% номерів.
Готелі пустують. Фото: prohotel.ru
В 1-му півріччі 2014 заповненість готелів була нижчою за 30% і це є абсолютним мінімумом для готельного ринку Києва.
Про це повідомив Девід Дженкінс, керівник департаменту готельного бізнесу компанії JLL.
«Готельний ринок Києва схожий на «американські гірки»: після відкриття перших брендованих готелів – Radisson і Hyatt – на початку 2000-х років тут зафіксувалися вкрай високі тарифи при дуже низьких показниках завантаження. Політична та економічна нестабільність протягом останніх років разом із значним збільшенням пропозиції номерів роблять значний тиск на тарифи, тоді як заповнюваність готелів і до поточної кризи не перевищувала 60%», – говорить він.
Скасування візового режиму та проведення «Євро-2012» лише трохи оживили ринок при його явному перенасиченні готельним пропозицією.
«З минулої осені країна опинилася в центрі політичних потрясінь, що неминуче вплинуло на показники готелів», – розповідає Девід Дженкінс.
Раніше повідомлялось, що готельний ринок Києва перекошений в бік дорогих готелей.
- 358 переглядів


