В Україні можуть повернутися до жорсткого карантину. Зараз у червоній зоні перебувають чотири області – Житомирська, Івано-Франківська, Закарпатська, Чернівецька. Якщо темп захворюваності буде збільшуватися, Уряд може знову запровадити національний локдаун. Торік найбільше карантин вдарив по сфері обслуговування, ресторанах та кафе, туристичній галузі, салонах краси тощо. Дещо менше постраждала будівельна галузь. Як девелопери переформатували свій стиль роботи і які результати це дало, читайте у нашому матеріалі.
Попри карантинні реалії українські забудовники все ж продовжували зводити будівлі, розповідають в одній із найбільших компаній Києва «Stolitsa Group». Затримок у здачі об’єктів не було, усі виконували роботу згідно з планами та графіками. Можливо, тому що робота на свіжому повітрі не настільки небезпечна.
«При усіх негативних моментах, нам вдалося виконувати всі поточні зобов’язання перед інвесторами. Будівельники, яким ми дуже вдячні, зуміли організувати роботу таким чином, що графіки не були порушені. Тобто усі об’єкти ми здавали вчасно. Наприклад, торік саме з початку карантину були введені в експлуатацію 14 будинків у наступних комплексах: ЖК «Галактика», ЖК «Варшавський», ЖК «Ліпінка», ЖК «Seven», – розповідає Едуард Соколовський генеральний директор компанії «Stolitsa Group».
Значну частину офісних працівників довелося перевести на дистанційну роботу, для інших були створені максимально комфортні та безпечні умови праці:
- гнучкий графік роботи;
- розв'язання проблем із транспортом (на час локдауну), компенсація транспортних витрат;
- забезпечення працівників і клієнтів засобами захисту (маски, антисептики);
- організація виїзного тестування ПЦР-тестами;
- ретельне прибирання місць загального користування.
Щодо відділу продажу. Спеціалісти взяли на озброєння сучасні засоби комунікації. На час карантину у центральному офісі був додатково відкритий зал очікування та організована електронна черга. Значну частину роботи з клієнтами перевели в онлайн-режим. Зустрічі з інвесторами призначали тільки для оформлення відповідних документів. З відділеннями банків погоджували графік відвідувань клієнтами, щоб зменшити черги та контакт між людьми.
«У карантин у нас стартував продаж будинків у ЖК «Варшавський Плюс» та ЖК «Варшавський-2». Найбільш популярними є квартири невеликої площі із раціональним плануванням», – розповідає менеджер з відділу продажу.
За процесом будівництва інвестори мали можливість стежити завдяки соціальним мережам. Тут добре спрацював диджитал-відділ, який зумів правильно організувати маркетинговий план та комунікацію. Наприклад, для ЖК «Варшавський Плюс» впровадили 3D-візуалізації квартир, якими нові клієнти можуть прогулятися, оцінити зручність планування, відчути реальні розміри квартири (приклад 3D-квартири).
«На період карантину, з одного боку, ми впровадили відеоконсультації у Skype, Zoom та Viber, щоб інвестори могли, не виходячи з дому та не ризикуючи здоров'ям, поспілкуватись з менеджерами й дізнатись всю потрібну інформацію. З іншого боку, ми розуміли, що в такий період невизначеності багато людей не готові вкладатися в новобудови і зараз реклама повинна працювати на «відкладеного покупця». Поки всіх зачинили вдома, такий покупець буде досліджувати ринок, а коли все стабілізується, інвестує в новобудову. Для такої аудиторії ми розробили інтерактивний тест «Як добре ви знаєте ринок новобудов Києва?», який трохи розважив людей та розповів про ринок новобудов та про саму «Stolitsa Group», – сказав Олександр Пономаренко, digital-маркетолог «Stolitsa Group».
У «Stolitsa Group» розповідають, що готові до локдауну. Адже у компанії – потужний потенціал та кваліфікований колектив, який готовий знайти вихід з будь-якої ситуації.
«За час локдауну ми зуміли напрацювати багато механізмів, методик та практик і правильно організувати роботу в таких умовах. У нас є чітка впевненість, що і третя хвиля буде нами успішно пройдена із дотриманням усіх карантинних норм, процедур згідно з законодавством. При цьому ми впевнені, що жоден об’єкт зупинений не буде, все функціонуватиме, як і до цього, – розповідає Едуард Соколовський генеральний директор компанії «Stolitsa Group».
У новому році «Stolitsa Group» має ввести в експлуатацію будинки житлових комплексах «Варшавський», «Варшавський Плюс», «Галактика», «Seven».
- 1530 переглядів