Довідка діятиме протягом 30 календарних днів із дня її формування.
Фото: pareto.com.ua
Завдяки сервісу автоматичної оцінки, процес оцінки майна стає прозорим, ефективним та доступним для широкого кола користувачів, вважають у ФДМУ.
Сервіс дозволяє визначити вартість 18 типів нерухомого майна під час здійснення операцій купівлі-продажу. Сформувавши документ, можна зберегти його та надрукувати.
Довідка буде чинною впродовж 30 календарних днів із дня її формування.
Щоб отримати е-довідку про оцінку, фізичним та юридичним особам потрібно авторизуватися на сайті https://evaluation.spfu.gov.ua за допомогою електронного підпису або через ID.GOV.UA.
У разі незгоди з результатами автоматичної оцінки, можна замовити додаткову оцінку в оцінювачів. Така послуга буде платною.
У Фонді держмайна пояснили, як вона відбувається:
- оцінювач складає звіт про оцінку майна, що реєструється в Єдиній базі та чинний протягом шести місяців із дати оцінки. Всі суб’єкти оцінної діяльності (СОД) реєструються та реєструють оцінювачів у складі СОД або за трудовим договором, щоб мати змогу реєструвати звіт про оцінку в Єдиній базі;
- реєстрація СОД здійснюється лише за електронною печаткою СОД, а не за особистим електронним підписом керівника;
- нотаріусам, щоб сформувати витяг з Єдиної бази або звіт про оцінку, теж необхідна реєстрація за особистим кваліфікованим електронним підписом.
Раніше повідомлялося, що на Оболонському острові збудують підходи до води для маломобільних груп населення.
- 114 переглядів