Реєстрація /

З початку року на український ринок рітейлу вийшло 5 брендів


Торгівельна нерухомість активно розвивається.

Протягом перших місяців 2018 на ринок вийшли такі бренди як Decathlon, AllSaints, Santoni, Jo Malone та Kilian.

Про це повідомили аналітики компанії CBRE.

Більш того, у 2018 році очікується вихід таких брендів, як IKEA, H&M, Zara Home, DeFacto і KOTON. 
За словами експертів, розширення існуючих та поява нових рітейлерів є позитивними ознаками довгострокового росту ринку торгової нерухомості.

«Також, ми очікуємо, що близько 222 тис. 500 кв. м нової пропозиції очікується до виходу на ринок до кінця року, внаслідок перенесення введення в експлуатацію декількох торгових центрів з 2017 на 2018. Нова очікувана пропозиція 2018 складається з 6 проектів малого та середнього масштабу», – кажуть аналітики.

Раніше повідомлялося, що орендні ставки у ТЦ Києва зростатимуть протягом року.

Джерело