За позовами комунального підприємства у виконавчій службі перебуває понад 3,5 тис. справ.
Фото: «Київтеплоенерго»
КП «Київтеплоенерго» змушене застосовувати пеню систематичним боржникам, які тривалий час не сплачують рахунки. За підсумками листопада, 22% клієнтів після застосування штрафних санкцій повністю або частково погасили свою заборгованість. Ще частина клієнтів звернулась за реструктуризацією боргу. Про це повідомляють у комунальному підприємстві.
Якщо клієнт не сплачує пеню та ігнорує попередження, «Київтеплоенерго» звертається до суду. Наразі за позовами комунального підприємства у виконавчій службі перебуває понад 3,5 тис. справ. Сума примусового стягнення становить майже 200 млн грн.
При стягненні заборгованості виконавчими службами, сума стягнення автоматично збільшується на 10% – суму виконавчого збору. Якщо боржник не виконує рішення суду, виконавча служба може блокувати банківські рахунки або арештувати майно.
Практика застосування пені продовжується. У грудні ще понад 90 тис. клієнтів, які ігнорують плату за тепло, побачили у платіжках нарахування пені. У «Київтеплоенерго» закликають не накопичувати борги та вчасно розраховуватись за надані послуги.
Клієнти також можуть звернутись за реструктуризацією боргу, щоб уникнути нарахування пені та подальшого звернення «Київтеплоенерго» до суду. Це можна зробити в Центрі комунального сервісу дистанційно чи безпосередньо в сервісному центрі. Договір реструктуризації дасть можливість сплачувати заборгованість частинами, не обтяжуючи сімейний бюджет.
Раніше у Київ Цифровий додали можливість завантаження документів для повернення евакуйованого авто.
- 16 переглядів