Реєстрація /

Відомим брендам знову стає цікавим український ринок

Міжнародні гравці з'являються в Україні.

Інтерес до українського ринку з боку міжнародних рітейлерів відновлюється.
 
Такий висновок роблять експерти ринку торгової нерухомості, виходячи з брендів, які недавно з'явилися у нас, а також заявили про свій вихід найближчим часом.
 
Так, за даними компанії JLL, в квітні-червні 2017 року на ринок Києва вийшли такі нові міжнародні гравці, як італійський бренд одягу Falconeri, німецька марка класичного чоловічого одягу Baldessarini і американський бренд взуття та аксесуарів Cole Haan. У середньостроковій перспективі очікується розширення вже присутніх на українському ринку міжнародних брендів і вихід нових. Так, в кінці червня про плани розвитку мережі в 2018 році оголосив H&M, очікується запуск спортивного гіпермаркету Decathlon, відкриття перших магазинів таких брендів, як Scotch&Soda, Liu Jo, Superdry, Hugo Boss. Крім цього, ведуться переговори про запуск бренду Under Armour на території України.
 
Раніше повідомлялося, що у сфері рітейлу відбуваються зміни.
Джерело