Міжнародні гравці з'являються в Україні.
14 Серпня 2017, 9:26
Інтерес рітейлерів зростає. Фото: stockshop.in.ua
Інтерес до українського ринку з боку міжнародних рітейлерів відновлюється.
Такий висновок роблять експерти ринку торгової нерухомості, виходячи з брендів, які недавно з'явилися у нас, а також заявили про свій вихід найближчим часом.
Так, за даними компанії JLL, в квітні-червні 2017 року на ринок Києва вийшли такі нові міжнародні гравці, як італійський бренд одягу Falconeri, німецька марка класичного чоловічого одягу Baldessarini і американський бренд взуття та аксесуарів Cole Haan. У середньостроковій перспективі очікується розширення вже присутніх на українському ринку міжнародних брендів і вихід нових. Так, в кінці червня про плани розвитку мережі в 2018 році оголосив H&M, очікується запуск спортивного гіпермаркету Decathlon, відкриття перших магазинів таких брендів, як Scotch&Soda, Liu Jo, Superdry, Hugo Boss. Крім цього, ведуться переговори про запуск бренду Under Armour на території України.
Раніше повідомлялося, що у сфері рітейлу відбуваються зміни.
Джерело
- 175 переглядів