Експерти прогнозують високу активність рітейлерів.
Вийдуть нові бренди. Фото: censor.net.ua
У 2018 році в Києві на високому рівні збережеться активність рітейлерів. Так, на тлі поліпшення макроекономічної ситуації в 2017 році H&M і IKEA оголосили про готовність розвиватися на українському ринку. Поява таких великих гравців стане сигналом для інших компаній, які до цього розглядали Україну як можливий варіант для експансії, проте рішення про вихід відкладалося через нестабільну економічну ситуацію.
Про це повідомляють аналітики компанії JLL.
«Уже в 2018 році очікується відкриття перших магазинів таких брендів, як DeFacto, Decathlon, Koton, FLO, H&M і Zara Home. Всі вони будуть відкриті безпосередньо материнськими компаніями; це говорить про те, що Україна повернула свою привабливість для міжнародного рітейлу», – коментує Катерина Весна, керівник відділу торговельних площ компанії JLL (Україна).
Раніше повідомлялося, що ТРЦ «Республіка» обіцяють відкрити в наступному році.
- 217 переглядів


