Різне їх трактування виключене.
Чиновники запевняють, що нові правила – однакові для всіх. Фото: utah.gov
Одним з важливих завдань при створенні і затвердженні нових Правила розміщення зовнішньої реклами у м. Києві було зробити їх чіткими – виключити можливість для якихось різних трактувань, альтернативного сприйняття чи винятків. Про це порталу 100realty.ua розповів Олександр Смірнов, керівник КП «Київреклама».
«Для нас важливо було зробити ці правила максимально чіткими і однозначними. Щоб у чиновника, який розглядає документацію і приймає якесь рішення не було можливості прийняти за однакових умов різні рішення. Бо раніше до нормативної бази виникали певні питання – можна було прочитати якийсь пункт по одному і прийняти позитивне рішення, а можна було трактувати по-іншому і прийняти негативне рішення. Нові правила не дають змоги виконавцям на місцях приймати в однакових ситуаціях різні рішення», – зазначив керівник «Київреклами».
Раніше повідомлялося, що великі рекламні конструкції (білборди) залишаться лише на околицях Києва.
- 174 перегляди