Реєстрація /

Киянам пояснили, що робити, якщо зникло електрозабезпечення в умовах війни

Комунальники працюють цілодобово.

Із початку військових дій в Україні ДТЕК Київські електромережі продовжує виконувати свою роботу 24/7. Як працюють клієнтські сервіси в умовах воєнного стану, що робити, якщо раптом зникло світло або є проблеми з напругою, – у компанії підготували відповіді на ТОП-10 найпопулярніших запитань клієнтів та розповіли способи їх вирішення.

1.      У мене зникло світло. Що робити?

Повідомте нас про це через кол-центр за телефонами +38 (044) 202 1588, +38 (067) 210 1588, +38 (050) 210 1588 або +38 (073) 202 1588, чат-бот у Viber або Telegram, на сторінці у Facebook або за допомогою сайту.

2.      Коли в мене з'явиться електрика?

Із початку війни ми спрямували всі наші зусилля на відновлення світла. Такі роботи виконуються з дозволу ЗСУ та за відсутності небезпеки для співробітників. Ми відновимо електропостачання, щойно з’явиться можливість.

3.      Чи проводяться наразі планові відключення світла?

Ні. Компанія не проводить планові відключення через впровадження військового стану в країні. З початку війни ми спрямували всі наші зусилля на відновлення світла.

4.      У мене коливається напруга. Що робити?

Повідомте нас про це через кол-центр, чат-боту або соцмережі. Ми стабілізуємо напругу, якщо аварійним бригадам це буде по дорозі. Наразі всі наші сили спрямовані на аварійно-відновлювальні роботи.

5.      Я можу замінити/налаштувати свій лічильник на зони «День/Ніч»?

Ні. Наразі такі послуги не надаються через впровадження військового стану в країні. Ми почнемо виконувати такі роботи після війни.

6.      У мене лічильник висвічує різні помилки. Чи можна його перевірити?

Ні. Наразі такі послуги не надаються через впровадження військового стану в країні. Після війни їх відновимо.

7.      У мене згорів лічильник. Що робити?

Повідомте нас про це через кол-центр, чат-бот, соцмережі чи спеціальну форму на сайті. Ми виконаємо ремонт, щойно з’явиться можливість. Наразі всі наші сили спрямовані на відновлення світла.

8.      У мене зірвана пломба лічильника? Що робити?

Повідомте нас про це через кол-центр, чат-бот, соцмережі чи спеціальну форму на сайті. Ми виконаємо ремонт, щойно з’явиться можливість. Наразі всі наші сили спрямовані на відновлення світла.

9.      Чи потрібно передавати покази лічильника?

Так. Ми просимо вас передавати покази лічильника для коректного нарахування оплати. Це можна зробити телефонами кол-центру, за допомогою чат-боту у Viber або Telegram, сайту або особистого кабінету.

10.   Я не можу передати покази лічильника. Що робити?

Нічого. Ми вносимо покази згідно вашого середньомісячного споживання. Коли у вас з'явиться можливість надати нам актуальні дані, ми відкоригуємо їх.

Для безпеки клієнтів та співробітників усі центри обслуговування клієнтів тимчасово закриті. Фахівці готові приймати ваші звернення та відповідати на всі запитання через дистанційні канали обслуговування: чат-бот у Viber та Telegram, сайт, Facebook, кол-центр (+38 (044) 202 1588, +38 (067) 210 1588, +38, (050) 210 1588, +38 (073) 202 1588). 

Раніше повідомлялося, що майже 220 тисяч жителів України втратили житло через війну росії в Україні.

Джерело