Це дозволить надіслати коректні нарахування.
Фото: dt.ua
Для отримання коректних нарахувань потрібно щомісяця передавати показники лічильників гарячої і холодної води із 5-го числа до останнього дня поточного місяця.
Про це нагадав комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС).
Зокрема, споживачам, у яких встановлено бойлер, також потрібно щомісяця передавати показники лічильників гарячої води, навіть якщо вони незмінні.
Показники лічильників гарячої та холодної води можна передавати одним із 6 зручних способів:
• через особистий кабінет ЦКС;
• за телефоном call-центру – (044) 247-40-40;
• за 10 додатковими стаціонарними номерами: (044) 591-16-26, (044) 591-21-12, (044) 591-21-25, (044) 591-21-28, (044) 591-16-41, (044) 591-21-15, (044) 591-16-21, (044) 591-16-24, (044) 591-16-29, (044) 591-56-02;
• за безкоштовною телефонною лінією для передачі показників із мобільного: 0 800 404 407;
• через скриньки, які розміщено при вході у сервісні центри;
• у мобільному додатку, завантажити який можна у App Store та Google Play.
Також у «Центрі комунального сервісу» нагадали, що розрахуватися за спожите дистанційно без комісії можна карткою киянина через особистий кабінет на сайті ЦКС або за індивідуальним QR-кодом, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні.
Стаття по темі: Пільгова іпотека в Україні в 2021 році – як отримати кредит на квартиру під 7% річних
Раніше забудовникам пообіцяли розв’язати проблему корупції у ДАБІ.
- 1402 перегляди